سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه شیفته بازی و دل باخته سرگرمی و طرب است، خردورزی نکرده است . [امام علی علیه السلام]
کامپوزیت دندان در اصفهان

ساده ترین و بهترین راه برای جلب رضایت فوری، زیبا بودن است. و از آنجایی که انسان ها، صرف نظر از جنسیت، به طور طبیعی موجودات بصری هستند، این تعجب آور نیست. بر سایر حیوانات  که بیشتر همتایان خود را با بوی خود شناسایی می کنند، مردم ابتدا دیگران را می بینند.

از نظر اجتماعی، ظاهر شما نیز بسیار مهم است. در واقع، میل به تناسب یک ویژگی است که در همه ابعاد زندگی گسترش می یابد. ظاهر شما گاهی برای موفقیت و خوشبختی شما بسیار مهم است.

زیبایی یک دیدگاه کاملاً فردی است که هر یک از ویژگی های فرد را جذاب تر از دیگران می کند. با این حال، همه قبول دارند که ظاهر سالم – نسبت‌های متقارن، پوست شفاف، چشم‌های درخشان، لبخند زیبا با دندان‌های خوب، موها و ناخن‌های سالم، به طور کلی دلپذیر و زیبا تلقی می‌شوند.

یکی از عوامل مهمی که روی زیبایی شما تاثیر میگذراد دندان های صاف ردیف و سفید هستند،شکل ناهموار یا تغییر رنگ دندان های جلویی به طرز باورنکردنی غیرجذاب به نظر می رسد. ناگفته نماند که این وضعیت می تواند روی اعتماد به نفس شما نیز تاثیر بگذارد. لبخند زدن با دندان های جلویی کج ممکن است باعث شرمندگی و عدم اعتماد به نفس  بسیار شما  شود. در بیشتر موارد، بدتر می شود و بر عزت نفس شما تأثیر می گذارد. شما می توانید مشکل خود را از طریق انتخاب باندینگ کامپوزیت برای درمان دندانهای  جلوی خود حل کنید. این نه تنها تغییر رنگ را برطرف می کند، بلکه یک راه مطمئن برای خلاص شدن از دندان های ناهموار جلویی است. پس از اتمام درمان، از لبخند زدن در ملاء عام دریغ نخواهید کرد. کامپوزیت دندان، یک درمان زیبایی دندان، وارد علم دندان پزشکی شده است. اخیراً پیوند کامپوزیت بسیار محبوب شده است. این باندینگ یک راه مفید برای بهبود رنگ، شکل و ظاهر کلی دندان شما است. اتصال به مواد رزینی نیاز دارد که جزء استاندارد پرکننده های سفید است. این درمان برای درمان عیوب جزئی به طور خاص روی دندان های جلو مفید است. حتی می‌توانید برای پنهان کردن چرخش دندان و بستن شکاف‌های کوچک بدون تأثیر منفی روی دندان‌ها، آن را انتخاب کنید.

علاوه بر این، باندینگ کامپوزیت بدون درد است. این فرآیند فقط به یک جلسه نیاز دارد و شما را از دردسر برنامه ریزی قرار ملاقات های مکرر نجات می دهد. دندانپزشک شما فقط باید رنگی از رزین را انتخاب کند که با رنگ دندان شما مطابقت داشته باشد تا طبیعی به نظر برسد. شکی نیست که درمان جالب به نظر می رسد. در اینجا چند دلیل برای در نظر گرفتن آن وجود دارد

باندینگ کامپوزیت با تغییر رنگ مبارزه می کند عوامل مختلفی مانند قهوه، شراب قرمز و سیگار کشیدن در تغییر رنگ دندان نقش دارند. این رنگ زرد روی دندان های شما نشان دهنده عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. بدیهی است که همه نمی توانند به دنبال درمان های گران قیمت مانند سفید کردن دندان باشند. شما می توانید با کمک باندینگ کامپوزیت از شر تغییر رنگ خلاص شوید. سفیدی از دست رفته دندان های جلوی شما را بدون شکستگی به ارمغان می آورد.

باندینگ کامپوزیت چندین نوع آسیب را  نیز درمان می کند؟

اگر دندان های جلویی شما تحت تاثیر داروها یا ضربه قرار گرفته اند یا زمانی که عاج یا مینای دندان شکسته شده است، به دنبال باندینگ کامپوزیت نباشید. هنگامی که نوبت به بی نظمی های جزئی از جمله فاصله بین دو دندان یا قرار دادن نامناسب دندان می رسد، باید درمان را در نظر بگیرید. متخصصان در کلینیک دندانپزشکی باندینگ کامپوزیت را بسته به شرایط شما پیشنهاد می کنند زیرا بدون درد و موثر است.

باندینگ کامپوزیت یک راه حل فوری ارائه می دهد:

راه حل درمان هایی که شکل و اندازه دندان های جلویی شما را بهبود می بخشد، هفته ها و گاهی ماه ها طول می کشد تا نتایج نهایی را به دست آورند. انتظار برای یک دوره طولانی با دارو برای همه مناسب نیست. باندینگ کامپوزیت یک راه نهایی برای درمان مشکلات مرتبط با دندان های جلویی شماست. علاوه بر این، این درمان نیازی به ماه ها انتظار ندارد. روی دندان شما حجاری می شود و سپس در اولین نشستن با استفاده از نور UV یا لیزر سخت می شود. علاوه بر این، کلینیک دندانپزشکی را با لبخندی روشن ترک خواهید کرد. علاوه بر این، در حین باندینگ کامپوزیت نیازی به استفاده از بیهوشی نیست، زیرا این فرآیند باعث درد یا ناراحتی نمی شود.

مراقبت های بعد از درمان زیبایی دندان

 بسیاری از درمان ها در رشته دندانپزشکی زیبایی دندان می توانند برای بازگرداندن ظاهر لبخند افراد استفاده شوند. پروتزهایی مانند ایمپلنت ها، روکش ها، بریج ها و دندان های مصنوعی اغلب برای بازگرداندن ظاهر دندان های بیمار استفاده می شوند. درمان هایی مانند باندینگ دندان و سفید کردن دندان می تواند به بهبود رنگ لبخند و زیبایی شما کمک کند. روشی که دندانپزشک تصمیم می گیرد برای شما بهتر است.

ایمپلنت دندان در اصفهان

نقش یک دندانپزشک زیبایی

دندانپزشک زیبایی می تواند خدمات متعددی را ارائه دهد که می تواند لبخندی زیبا به شما هدیه دهد. دندانپزشک بر ایجاد تغییر مثبت در دندان ها و لبخند بیمار تمرکز می کند. آنها معمولاً درمان ها و خدمات انتخابی یا دلخواه را ارائه می دهند. اما بسیاری از درمان ها می توانند مزایای ترمیمی نیز داشته باشند.

نکته ای که باید به آن توجه کرد

سیگاری ها تنها افرادی که به طور کلی پیوند زدن به آنها را توصیه نمی شود، سیگاری های شدید هستند.

این به این دلیل است که سیگار کشیدن می تواند به مرور زمان پیوند را لکه دار کند. پزشکان همیشه از درمان افراد سیگاری خوشحال بوده اند و با خوشحالی در مورد برنامه های ترک سیگار با آنها صحبت کرده اند. اما برای کسانی که می خواهند به سیگار کشیدن ادامه دهند، معمولا به جای چسباندن کامپوزیت، روکش ها را توصیه می کنند.

*افرادی که ویپ استفاده می کنند می توانند بدون هیچ مشکلی باندینگ کامپوزیت را انجام دهند.

نتیجه چیست؟ دندان های جلو برای تقویت شخصیت شما اهمیت زیادی دارند. برای درمان هر گونه مشکل مرتبط با دندان‌های جلویی، می‌توانید فوراً باندینگ کامپوزیت کم‌تر و ارزان‌تری را انتخاب کنید.

کامپوزیت دندان در اصفهان