سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به ابراهیم علیه السلام وحی کرد : ای ابراهیم! من دانایم و هر دانایی را دوست دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

صنایع سنگ سازند استون با دارا بودن معادن تراورتن ،مرمریت و گرانیت و یک واحد عظیم سنگبری در اصفهان یک مرکز فروش سنگ ساختمانی اصفهان است که به دلیل فروش بدون واسطه دارای قیمت های مناسب بوده و توانسته است خیلی از مجریان پروژه های ساختمانی را مشتری دائم خود کند

سنگبری و دفتر فروش این مجموعه در بازار سنگ محمود آباد اصفهان است. سنگ های این مجموعه در دو گروه سنگ های ارزان برای پروژه های بزرگ و سنگ های لوکس و لاکچری برای ساختمان های شخصی ساز قرار دارند.

برای استعلام قیمت و خرید سنگ ساختمانی در اصفهان با مهندس مریم مساح 09134090995 تماس بگیرید

نمونه هایی از سنگ های پر فروش این مرکز را در این صفحه مشاهده میکنید

سنگ تراورتن شکلاتی سبلان

ارزانترین تراورتن موجود در ایران برای استفاده در نما،سنگ تراورتن شکلاتی سبلان

سنگ تراورتن اصفهان

سنگ های تراورتن لوکس و با کیفیت با نام های تراورتن کرم،تراورتن شکلاتی،تراورتن سفید

سنگ مرمریت

 سنگ مرمریت های لوکس با نام های ،مرمریت  طلایی قهوه ای ،طلایی سفید، مرمریت سیاف سفید و  مرمریت سیاه یک دست و مرمریت قهوه ای

گرانیت ارزان

و فروش گرانیت های ارزان برای کف ساختمان و نما در این مرکز مرکز فروش سنگ ساختمانی اصفهان

توضیحاتی در رابطه با سنگ ساختمانی
سنگ ساختمانی یکی از پرکاربرد ترین مصالحی است که در قسمت های مختلف یک ساختمان می تواند کارایی داشته باشد. بدین ترتیب معمولا میزان استقبال از سنگ ساختمانی در سراسر کشور بسیار زیاد بوده در نتیجه مناطقی از کشور مانند اصفهان که دارای معادن متعدد سنگ بوده، می توانند از جمله تامین کنندگان سنگ ساختمانی در سراسر کشور به شمار بروند. بدین ترتیب افرادی که از اقصی نقاط کشور نیاز به سنگ ساختمانی داشته باشند می توانند به مراکز فروش سنگ ساختمانی مراجعه نمایند. کارگاه ها و کارخانه های سنگبری در اصفهان بسیار زیاد بوده و معمولا این توانایی را دارند که سنگ های ساختمانی مختلف را در اقصی نقاط کشور به فروش برسانند. می توان محصولات بهترین کارخانه سنگ اصفهان را با بهترین شرایط ممکن تهیه نمود. بدین ترتیب این امکان در شهر های مختلف فراهم بوده که از مدل های مختلف سنگ ساختمانی که در اصفهان تولید شده، برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان خود استفاده نمایند. امروزه در حدود 50 درصد از نیاز کشور به سنگ ساختمانی را اصفهان تامین می کند. بدین ترتیب می توان متوجه شد که حجم بسیار زیادی سنگ با کیفیت بسیار مناسبی در انواع سنگبری در اصفهان تولید و در سراسر کشور عرضه می شود.
 
آشنایی با انواع سنگ ساختمانی اصفهان
یکی از با دوام ترین و سخت ترین نمونه از سنگ های ساختمانی موجود در بازار، گرانیت می باشد. سنگ گرانیت با هزینه نسبتا بالایی تولید می شود، زیرا برای استخراج و همچنین برش دادن و صیقل آن نیاز به صرف هزینه های نسبتا بیشتری نسبت به سایر سنگ ها می باشد. سنگ گرانیت در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بسیار مناسبی دارد. بدین ترتیب می توان از این نمونه از سنگ ها در ساختمان های مختلف بهره بسیار زیادی را برد.
 
سنگ تراورتن از دیگر نمونه های سنگ ساختمانی بوده که در بهترین سنگبری در اصفهان تولید شده و سپس به بازار عرضه می شود. سنگ تراورتن معمولا حاصل رسوبات جریان آب در زیر زمین بوده و در انواع رنگ های کرم، خاکستری و سفید موجود می باشد. سنگ تراورتن به عنوان بهترین سنگ نمای ساختمان ،نسبت به سایر سنگ های ساختمانی قابلیت برشکاری بهتری دارد. بدین ترتیب کاربرد بسیار گسترده ای در ساختمان سازی دارد.
 
سنگ مرمریت از دیگر نمونه های سنگ ساختمانی محسوب می شود. سنگ مرمریت را می توان از جمله سنگ های آهکی رسوبی دانست که دچار دگرگونی شده است. سنگ مرمریت خود دارای سه نوع تقسیم بندی خاص بوده که به نام های سنگ ابری، کریستال و سنگ چینی شناخته می شوند. از ویژگی های بارز سنگ مرمریت می توان به وزن سبک تر آنها نسبت به سایر سنگ ها اشاره نمود.
 
سنگ مرمر از دیگر نمونه های سنگ ساختمانی بوده که بر اثر تبلور مجدد در موقع دگرگونی سنگ های آهکی به وجود می آید. سنگ مرمر از تراورتن استحکام بیشتری دارد، اما در مقایسه با سنگ گرانیت، از مقاومت کمتری برخوردار می باشد. سنگ مرمر در برابر رطوبت و ضربه استحکام بسیار زیادی ندارد.
 
کاربرد انواع سنگ ساختمانی
بهترین کارخانه سنگ اصفهان انواع سنگ ساختمانی را به منظور استفاده در بخش های مختلف ساختمان به اقصی نقاط کشور عرضه می نماید. سنگ های ساختمانی در بخش های مختلف ساختمان کاربرد دارند. از سنگ های ساختمانی می توان در نمای بیرونی ساختمان، راه پله، کف ساختمان و هر جای دیگری که نیاز به سنگ داشته استفاده نمود. برای نمای بیرونی ساختمان و همچنین راه پله ها بهتر است از سنگ های ضعیف مانند مرمر استفاده نشود. سنگ های دارای استحکام بالا برای راه پله و نمای بیرون ساختمان مناسب تر می باشند. بدین ترتیب با توجه به مکانی که سنگ مورد نیاز بوده، می توان نوع سنگ مناسب را از نظر استحکام و هزینه، انتخاب نمود.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که سنگ های تراورتن داشته، تنوع آنها می باشد. فروش سنگ ساختمانی با طرح و قیمت های مختلف می تواند باعث شود تا افراد بسیار زیادی بتوانند مدل مناسب و مد نظر خود را پیدا نمایند. زیرا برخی از افراد ممکن است تمایل به خرید سنگ ساختمانی ارزان و برخی دیگر به دنبال سنگ های گران قیمت باشند. بدین ترتیب نیاز همه مشتریان را برآورده می کند. مقاومت این سنگ ها نیز بالا بوده، بدین ترتیب استفاده از آنها در قسمت های مختلف ساختمان امکان پذیر می باشد.

مرکز فروش سنگ ساختمانی اصفهان، مهندس مریم مساح  09134090995